wtorek, 21 czerwca 2011

Czy dbasz odpowiednio o bezpieczeństwo swoich dzieci

Czy dbasz odpowiednio o bezpieczeństwo swoich dzieci

Ostatnio zastanawiałam się nad bezpieczeństwem dzieci w ich własnych domach. Sama nie mam dzieci natomiast moja szwagierka i owszem, razem z mężem wynajęli mieszkanie w Warszawie i wszystko byłoby w jak najlepszym porządku gdyby nie fakt, że mieszkanie to jest dwupoziomowe.

Co to oznacza dla małego dziecka musi wspinać się po schodkach aby dotrzeć do swojego pokoiku. Nasuwa mi się pytanie czy barierki przy tych schodach są stabilne i dobrze zamontowane?



Na szczęście odpowiednio wcześniej zadbali o bezpieczeństwo swojego dziecka montując barierki które zaprojektowali w taki sposób aby ich dziecko mogło się również podtrzymywać jak będzie wchodzić na piętro.



Przyznam szczerze, że nasłucham się ile to firm złożyło im ofertę, co obiecywali a to szybkie terminy realizacji, ceny niby tez dostępne ale zawsze wychodziły jakieś niedomówienia. Zastanawiałam się czy faktycznie tak trudno o firmę która po prostu dobrze wykona swoją prace. Wiesz, zdziwiłam się tak bardzo jak ty za chwilę gdy dowiedziałam się gdzie zamówili swoje nowe barierki - w Krakowie. Tak, zgadza się z Warszawy pojechali aż do Krakowa.



Wiem jedno przekonało ich polecenie osób, które już skorzystali z tej firmy, tak nie obiecanki ale fakty, dobrze wykonana praca, na czas, można nawet pobawić się w projektanta, a i cena przystępna. Jeśli aż muszą jechać do Krakowa to czemu by nie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo ich dziecka.



Myślę, że każdy z nas by postąpił podobnie. Byłam ciekawa jak wyszły te ich zachwalane wniebogłosy barierki, ale to co ujrzałam powiem bez ogródek, nie spodziewałam się. Chyba mam jeszcze w pamięci barierki ogólnodostępne , kilka prętów pospawanych na krzyż i to cała fantazja, a tu wybrali barierki ręcznie kute, wzór zaprojektowali sami przy drobnej pomocy specjalistów z firmy z której usług korzystali, a kolor złoty sprawiał że wykute liście wyglądają naprawdę jak ze złota.



Jedno jest pewne jak będę kiedyś potrzebowała barierek, Kraków to będzie mój przystanek!



I wszystkim życzę tak pięknych barierek.

--
Stopka


Artykuł pochodzi z serwisu artykuly.com.pl - Twojego źródła artykułów do przedruku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz