czwartek, 19 stycznia 2012

Odsapnąć w saunie

Autorem artykułu jest Dywyn



W saunie czuję się wspaniale pod każdym względem. Pobyt w saunie relaksuje, odpręża i działa kojąco na moje zmysłu. To tak jakbym nagle przeszła przez cudowne drzwi do innego świata, gdzie mogę zapomnieć o rzeczywistość.

W saunie czuję się wspaniale pod każdym względem. Pobyt w saunie mnie relaksuje, odpręża i działa kojąco na moje zmysłu. To tak jakbym nagle przeszła przez cudowne drzwi do innego świata, gdzie mogę zapomnieć o przeczystość, która bywa czasem bardzo przykra. Ostatnio miałam wiele problemów. Przede wszystkim rozstałam się z mężem, była sprawa rozwodowa w sądzie, musiałam zmienić pracę. Wszystko wydarzyło się tak nagle, nie zdążyłam się nawet na to psychicznie przygotować. Nic więc dziwnego, że jak tylko sprawa się zakończyła i niby miałam wreszcie odetchnąć przeżyłam bardzo intensywne załamanie nerwowe, które odebrało mi resztki sił. Wpadłam w przygnębienie, nic mnie nie cieszyło. Próbowałam leków, trochę pomogły, lecz rozwiązanie okazało się znacznie prostsze - zmiana stylu życia. Wybrałam się do sauny, zmieniłam wizerunek i odtąd czuję się bardziej radosna.
Zanim sauna zagościła w moim życiu próbowałam innych rodzajów rozrywek, lecz one na nic się nie zdały. Najskuteczniejsza okazała się terapia lecznicza w saunie. Wybrałam się do niewielkiego ośrodka Spa, który oferował różne rodzaje saun. Pierwsza na ogień poszła sauna parowa, jako że nie byłam jeszcze przystosowana do wysokich temperatur jakie wytwarza sauna sucha. Po pierwszej wizycie czułam się bardzo dobrze. Przede wszystkim najmilsze było to delikatne ciepło, tak rozkosznie rozchodzące się po całym ciele. Jak rozgrzewający prąd otulało moją osobę. Potem skorzystałam z innej odmiany sauny, była to sauna na podczerwień. Dość nietuzinkowy wynalazek, gdzie generowane były promienie infrared. Spodobało mi się już po kilku minutach.
Sauna naprawdę zmieniła moje życie na lepsze. Teraz regularnie ją odwiedzam, nawet w deszczowe dni, a wtedy właśnie mam największą ochotę na wypoczynek w nagrzanym pomieszczeniu. W pracy zaczęło mi się układać, a na razie ani śnię o poznaniu kogokolwiek z płci męskiej. Nie myślę o żadnym związków, czasowym czy też na stałe. Powiem szczerze, że mam dość facetów, są tylko do tolerowania gdy przychodzą odpoczywać do sauny. Choć i tak wybieram sauny z podziałem na cześć męską i damską, aby relaksować się w gronie kobiet, przynajmniej z nimi się potrafię dogadać.

dywyn Moje strony: pożyczka na dowód - pełne informacje na temat kredytów i pożyczek gotówkowych zaciąganych na dowód osobisty.

--

Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz